myakka state park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jannie en Arie Kreij - WaarBenJij.nu myakka state park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jannie en Arie Kreij - WaarBenJij.nu

myakka state park

Door: Jannie en Arie

Blijf op de hoogte en volg Jannie en Arie

01 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag staan we in het Myakka state park. Het is druk, erg deuk in het zuiden van Florida. Weliswaar geen italiaanse toestanden zoals in juli en augustus rond het Garda meer maar toch. Volle campings, erg dure campings, Wal
Martswaar je niet mag overnachten, allemaal tekens van een erg groot aanbod van (oudere) toeristen en een aanbod dat een beetje op de luie krent geld binnen harkt. Jammer maar beter kunnen we het niet maken. Gisteren prbeerden we het in Estero op het state ark van de Koreshan historic site. Helaas vol
Maar dan mag je op de overflow staan. Alleen parkeren en om 8 uur in de ochtend weer wegwezen. Kosten 15 dollar. Als je het toilet wilt legen en je watertank vullen komt er 17! Ja echt, 7 dollar bij wel alles ex tax dus plus 10 procent.
We dachten even om vandaag bij een Wal mart te gaan staan maar dat is hier in de omgeving overal verboden. Goed op Myakka state park dus, hetpark gaan we morgen bekijken. De camping is top! Een ring van ca 25 heel erg ruime plekken diep in het bos en elke plek voorzien van alle service. De hele kust en flink het binnenland in is volgebouwd met afgeschermde dorpen waar vooral ouderen wonen. Langs de secundaire route hebben we gisteren en vandaag toch zeker 100 km, echt geen vergissing! Winkels, terapeuten, banken restaurants en autoshops gezien echt niet normaal. Goed, we blijven hier een dag dus morgen bekijken we het meer en de omgeving, tijd voor een biertje......
We staan nu bij het meer, echt te gek! Er zwemmen alligators langs, er is koffie en we zien prachtige vogels. Het kan niet mooier!!!

• 03 Februari 2012 - 19:58

Arma:

hoi hoi

Gefeliciteerd oudje en nog vele jaren.
    Pas maar op met al die alligatores hahah
    Morgen word m,n mannetje al weer 60 ,we doen er niets aan alleen zondag met de kids uit eten.
    Schrijf maar lekker hoor hartstikke leuk om te lezen.

gr Arma

• 04 Februari 2012 - 11:31

Joke De Gier:

Gefeliciteerd met je verjaardag.Wij genieten van jullie verslagen.Geniet ervan.
    Liefes Joke en John.