je hond uitlaten, american way - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jannie en Arie Kreij - WaarBenJij.nu je hond uitlaten, american way - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jannie en Arie Kreij - WaarBenJij.nu

je hond uitlaten, american way

Door: Jannie en Arie

Blijf op de hoogte en volg Jannie en Arie

05 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We zijn in Ingles, we keken naar een camping en plots zagen we er een langs de weg die in geen enkel boek staat, 25 dollar dus dat is geen klagen. We zijn vandaag richting strand gereden, van highway 19 naar het westen lopen een aantal wegen richting zee met aan het eind steeds een leuk strand, een boot ramp en plek pm te vissen. Meestal met een toiletgebouw en soms een hot dog kraampje. Aan zo'n weg zochten we een camping maar dat was zo'n rommeltje dat we zijn verder gegaan. Het is heel gek, de omgeving is hier schitterend, veel water, alle mogelijkheden maar half lege en vervallen campings, geen vakantiehuizen en veel armoede. We hebben al een aantal malen mensen gezien met wandelwagentjes waarin ze hun hond(je) meenemen en uitlaten zeg maar. Het hondje hoeft niet te lopen en vindt het meestal prachtig. Veelal heeft zo'n dier dan ook
Nog een dekje om, strikje in het haar , je kent dat wel. Toch is dit niet echt Amerikaans immers het baasje loopt dat karretje te duwen en dat doe je niet. Vandaag zagen
We een paar keer hoe dat ook kan. Je laat je hond uit met een golf car! Je laat je hond dan niet lopen, nee, hij rijdt gewoon mee en zowel hond als baasje worden zo niet moe. Goed bedacht he?

• 07 Februari 2012 - 18:12

Janengerdadegraaf:

heb je dan die karretjes nog niet gezien waar de baas inzit en de hond er voor??? wat voor weer is het in het echt???, volgens dit weerbericht,, kan je nog net niet schaatsen??,, nee,,, dan nederland!!!!!!!!!! gelukkig zitten wij in marokko een heeeeeeeel stuk warmer. dikke pakkerd van ons.