rainbow resort frostproof - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jannie en Arie Kreij - WaarBenJij.nu rainbow resort frostproof - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jannie en Arie Kreij - WaarBenJij.nu

rainbow resort frostproof

Door: Jannie en Arie

Blijf op de hoogte en volg Jannie en Arie

21 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Afgelopen nacht hebben we op een camping vlakbij Kissimmee gestaan. We waren allebei kapot moe. De camping was niet erg rustig maar we hebben toch gewelidig geslapen, dat heb je als je dag on half vijf begint en je dat niet meer zo gewend bent.
We wilden vandaag het Disney qildernis resort bezoeken, dat is een natuurreservaat van Disney, soms doen ze ook iets goeds, volgens het boek zou het elke dag open zijn maar helaas het is dicht ib het weekend. We hebben de omgeving bekeken, de koffiezetter geprobeerd en op de terugweg gaan we er wel weer langs. We staan nu op een mooi goed onderhouden resort, er staan en wonen uitsluitend ouderen. De plaats heeft 499 campingplaatsen, een mooi zwembad sporthal biljartkamer petanque banen etc en alles is inclusief. Morgen blijven we hier, we moeten toch weer ons het tempo doeloe eigen maken nietwaar. Vanmorgen werden we ingehaald door een VW golf, niks bijzonders natuurlijk, er rijden hier milioenen golfjes maar deze had een Nederlandse nummerplaat. Toen hij voorbij kwam zagen we dat hij een Amerikaanse aan de achterkant had. Dat kan hier gewoon want de plaat aan de achterkant is de officiele. Morgen gaan we een poosje zwemmen, het is ruim 25 gr overdag, en misschien even het doep in de buurt bekijken. De mensen hier op de camping zijn erg relaxed en nieuwsgierig. We hebben al met een stuk of 6 buren kennis gemaakt. Toen we aankwamen was het kantoor dicht. Er kwam een golfkarretje langs met een mevrouw. Daar hebben we aan gevraagd waar en wie het office runde. Nou ik moest mee op de golfkar en ze bracht me mooi naar de beheerder. Op de campingplek bleek dat onze electriciteit niet paste, ze hebben hier alleen maaar 50 amp stekkers. Dat was geen probleem, onze buurman, een gepensioneerde militair had we een verloop extra bij zich dus zo werden we ook weer geholpen. Morgen zwemmen en in het bubbelbad. Vandaag 22 jan. Teun en Fup zijn jarig. Jullie van harte gefeliciteerd, de mail werkt even niet, jullie een fijne dag.

• 23 Januari 2012 - 09:10

Fup:

Bedankt voor de felicitatie en zwemse vandaag, groetjes